wtorek, 27 sierpnia 2013

Polędwiczki z pieczarkami

Dzisiaj zapraszam na mięciutki i aromatyczne polędwiczki z pieczarkami. Polane delikatnym sosem smakują wybornie.




Około 60 dag polędwiczki wieprzowej
Olej do smażenia
1 duża cebula
50 dag pieczarek
Sos sojowy 2 łyżki
Pieprz mielony do smaku Kamis
Czosnek w granulkach 2 łyżeczki Kamis
Zioła prowansalskie 1-2 łyżeczki wg gustu 
Sól morska do smaku Royal Brand
Łyżka śmietany- nie koniecznie





Mięso myję, dzielę na plastry i lekko rozbijam.  Oprószam delikatnie  pieprzem i solą. Cebulę obieram i kroje w piórka, następnie obsmażam na oleju.  Jak się troszkę przyrumieni dodaję polędwiczki  i  dalej smażę.
Pieczarki  czyszczę  , kroję w grubsze plastry, przepłukuję, następnie obgotowuję je  i odcedzam .
Podsmażone  polędwiczki wyciągam i odkładam, do rondelka z cebulą dodaję teraz  pieczarki, i przyprawy, podsmażam do momentu aż odparuje woda która  się wytworzy.  Po tym czasie dodaję odłożone polędwiczki, nakrywam pokrywką i duszę do miękkości.
 Na koniec  zaprawiam łyżką śmietany.


*S*M*A*C*Z*N*E*G*O*

4 komentarze:

  1. Przepyszne, ja ze swej strony dodałam jeszcze przyprawę meksykańską oraz warzywka starkowane na grubej tarce i grzyby leśne. Ja tak lubię na bogato.....

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...